Izravna marketinška komunikacija jedno je od najbrže rastućih područja marketinga. Tvrtke komuniciraju izravno s odabranom ciljanom publikom s ciljem generiranja izravnog poziva na akciju, te izazivanja, izravne željene reakcije potencijalnog korisnika ili kupca, a to u krajnosti znači KUPNJU.

Osim tradicionalnih metoda izravne komunikacije poštom i katalozima, izravnom prodajom, tele-marketingom, izravnom reakcijom na oglase u tiskanim i drugim medijima, u ovu vrstu komunikacije danas se primarno nametnuo internet, kojem su glavni komunikacijski kanali različite društvene mreže, no sve to skupa bilo bi beskorisno bez dobro organiziranih marketinških baza podataka.

Izravnu internetsku marketinšku komunikaciju sa bazama podataka baziramo na newsletter marketingu, koji je u komunikacijskom ciklusu izravno povezan sa internetskom stranicom tvrtke, ali i svim kanalima na društvenim mrežama.

Jedna od osnovnih razlika između direktnog marketinga i ostalih marketinških aktivnosti su upravo baze podataka o Vašim kupcima. Kvalitetne i sređene baze podataka o kupcima imperativ su efikasnog direktnog marketinga, a danas nezaobilazne platforme koje su u mogućnosti lansirati prezentaciju Vaše tvrtke na visoke profesionalne razine su zasigurno CRM-ovi (Customer Relationship Management -CRM) tj. sustavi za upravljanje odnosima s klijentima)

Još jedan odličan alat za praktičnu primjenu izravnog marketinga su takozvani “pozivi na akciju” koji su odličan triger kojim pristupamo potencijalnim korisnicima na društvenim mrežama. Kupuj, registriraj se, preuzmi besplatnu brošuru, preuzmi kupon itd. samo su neki od poziva na akciju kao jasna poruka da svojem potencijalnom kupcu, nešto nudiš, poklanjaš ili pak na kraju krajeva nagrađuješ njegovu lojalnost.

Dakle da sumiramo … izravna marketinška komunikacija koju provodimo na internetu koristeći sinergiju kvalitetnog CRM-a, internetske stranice, newslettera i društvenih mrežama Vaše tvrtke, fantastičan je alat s kojim ćete graditi ili jačati imidž vlastite tvrtke online, promovirati svoje proizvode i usluge, stjecati nove, ali i zadržati stare korisnike ili kupce.