Kupci se služe internetom kako bi pronašli preporuke, usluge, proizvode i tvrtke koje će trenutno riješiti njihov problem. Hoće li pronaći i vas? Čiji i koji vi problem za svoje kupce ili klijente rješavate? Kako za svoje kupce biti u pravo vrijeme na pravom mjestu u digitalnom okruženju? Cilj je strateškog promišljanja pravilnom segmentacijom tržišta kroz oglašivačke kampanje kreirati komunikacijsku strategiju kojem dopiremo do našeg stvarnog kupca na obostranu korist.

Najveći potencijal Facebook kampanja nudi se kroz “Facebook Business Manager”, platformu za napredno vođenje Facebook kampanja. Facebook Business Manager kontrolna je platforma za marketinške aktivnosti Facebooka. Platforma vam omogućuje upravljanje svim vašim Facebook stranicama, računima za oglašavanje, administratorima, kampanjama, naplatom na jednom mjestu.

Osim navedenog uključuje detaljne analize vaših kampanja, prikupljanje publika putem Facebook pixela koji je svojevrsni tracking code algoritam izuzetno koristan za daljnje remarketing kampanje, naprednu segmentaciju i targetiranje tržišta.

Alat nije jednostavan za korištenje, naročito početnicima, no benefiti koje dobivate od njega su nemjerljivi s običnim Facebook post boost-om. Osim toga besplatan je, štedi vrijeme i novac, te povećava sigurnost.

No, osim spomenutog za uspješne krajnje rezultate Facebook kampanja valja imati na umu da dobro koncipirana promocija tvrtke na društvenim mrežama podrazumjeva komunikacijski mix koji uključuje internetsku stranicu, newsletter, društvene mreže, kreativne kampanje, kreativne strategije, jasno artikulirani sadržaj, atraktivnu fotografiju i interesantan video. Ukoliko niste upoznati sa spomenutim sustavom ili ga ne znate koristiti obratite nam se s punim povjerenjem.