Glasovno pretraživanje oduvijek se smatralo nekom vrstom luksuza, ali sada je postalo i više nego nužno jer sve više ljudi pretražuje internet putem glasovnih naredbi. Tko bi želio sjesti i upisati informacije kada ih jednostavno možete prenijeti naglas i tako pretražiti?

Pristupačnost i jednostavnost prednjači u glasovnom pretraživanju što možemo popratiti i primjerom: Biste li radije razgovarali s liječnikom kad vam je objasnio svoje stanje ili biste ga zapisali? Odgovor je vrlo jednostavan, jer je u našoj prirodi tražiti praktičnost gdje god to možemo.

Da ne spominjemo, rješenje dobivenog upita je također puno brže, naravno smanjujući stope napuštanja početne stranice i zadržavajući potencijalnog potrošača duže. Na ovaj je način korisnik zadovoljan svojim odgovorom jer se usko podudara s riječima koje je izgovorio, a što zauzvrat pogoduje poslovanju za poboljšanje odnosa s kupcima i povratnih informacija.

Istraživanje ključnih riječi uvijek je bilo važno u svim oblicima marketinga i oglašavanja, a nije ni drugačije kad je riječ o glasovnom pretraživanju ili naredbama. Međutim, trebate voditi računa o razlikama jer su pojedinci vjerojatno prirodniji (za razliku od direktnijih i specifičnijih kod upisanih pretraživanja) u njihovim upitima.

Nadalje, zahvaljujući većem udjelu glasovnog pretraživanja koje pripada lokalnim informacijama i detaljima, vašoj digitalnoj platformi možete dati prednost tako što ćete u meta opis i alt tekstove i oznake vašeg sadržaja uključiti riječi poput “blizu mene” i “blizu moje lokacije”. Da biste optimizirali glasovnu pretragu, morate razmisliti o namjerama korisnika. Ponekad, kada ljudi nešto traže na Googleu, ne planiraju nužno ništa kupiti. Međutim, kad je u pitanju glasovno pretraživanje, ljudi obično već planiraju kupiti nešto ili koristiti uslugu (npr., Pretražujući “kino u mojoj blizini” dok se voze oko grada u subotu navečer).

Evo nekoliko stvari koje možete učiniti da poboljšate svoju SEO strategiju uz glasovno pretraživanje:

  1. Stvorite autoritativni, tematski sadržaj: tražilice žele prvo pokazati najaktivnije rezultate jer je vjerojatnije da će biti potpomognuti iskustvom i stručnošću. Sadržaj vaše web stranice trebao bi sažeto odgovarati na najčešća pitanja vaših potrošača.
  2. Optimizirajte svoju web lokaciju za mobilne uređaje
  3. Usredotočite se na lokalno: dok glasovna pretraga nastavlja dobivati ​​na popularnosti, htjet ćete osigurati da se vaš lokalni SEO optimizira jer rezultati glasnog pretraživanja favoriziraju lokalne rezultate.
  4. Izaberite ključne riječi s ciljanim ciljevima: odredite svoje najpoželjnije i najvažnije ključne riječi i usredotočite na sebe sve svoje SEO napore i sadržaj.
  5. Slijedite trendove: rastuće tržište glasovnog pretraživanja znači stalne promjene. Nužno je ostati u tijeku s najnovijim trendovima u industriji, tako da ste uvijek spremni za prilagodbu. 

Glasovna pretraživanja su tu da ostanu i porastu eksponencijalno dok sve dublje ulazimo u veće mogućnosti tehnologije. Brzi i relevantni odgovori, osim svestranih i dostupnih opcija, samo govore u prilog takvoj značajci.  Ako ste zaglavili u tome kako svoju SEO strategiju učiniti dinamičnijom, tu smo da vam pomognemo. Čak i uz sve najbolje savjete i trikove o tome kako optimizirati glasovno pretraživanje, možda će vam biti teško pratiti tehnologiju koja neprestano napreduje i razvija se digitalni marketing.  Bez obzira u kojoj veličini je vaša tvrtka ili u kojem području služite, možemo vam pomoći da nadmašite svoje ciljeve i  svoje konkurente – bilo da se radi o glasovnom pretraživanju ili standardnom pretraživanju teksta.