Content marketing, sadržajni marketing ili marketing digitalnog sadržaja svojevrstan je marketinški i komunikacijski alat koji koristi elektroničke kanale za predviđanje, prepoznavanje i zadovoljavanje potreba ciljanih publika za određenim sadržajem u digitalnom okruženju.

Sadržajni marketing strateški je marketinški pristup usmjeren na stvaranje i distribuciju vrijednih, relevantnih i konzistentnih sadržaja kako bi privukao i zadržao jasno definiranu publiku – i, u konačnici, potaknuo profitabilno djelovanje kupaca.

Content marketing formate kroz sadržajne strategije upotrebljavaju male tvrtke jednako kao i najveći svjetski brendovi, odnosno svi oni kojima je cilj stvoriti konkurentsku prednost, kako bi kreirali, objavljivali i distribuirali sadržaj, te na taj način gradili dobar, dugoročni odnos s potencijalnim i ciljanim potrošačima, klijentima i kupcima.  

Content radi na početku ‘lijevka’, kada potrošači stiču svijest o brendovima, u fazi konverzije, u CRM-u i u potrošačkom servisu, zato jer cilj i svrha marketing sadržaja nije direktna prodaja već stvaranje dugoročnih odnosa s potrošačima komunikacijom vrijednosti i benefita tvrtki.

Formati marketing sadržaja koji se upotrebljavaju uglavnom u digitalnim kanalima su fotografije, videozapisi, blogovi, tehničke knjige, e-knjige, infografike, bilteni e-pošte, studije slučaja, podcaste, upute za uporabu, članci s pitanjima i odgovorima itd

Kreiranje  digitalnih sadržaja zasigurno je kreativno i zabavno, no mnoge tvrtke još i danas ne shvaćaju kako društvene mreže (primarno Facebook i Instagram) nisu besplatni servisi za oglašavanje, pa zanemaruju znatnija financijska ulaganja u promotivne kampanje što rezultira manjim potrošačkim učincima. Iako je danas pažnju sve teže kupiti, jer se ona sve više mora zaslužiti, osiguravanje relevantnih budžeta za promotivne kampanje i dalje ostaje imperativ uspješne digitalne komunikacije tvrtka u digitalnom okruženju.