U prijašnjem smo blogu pisali o Facebook Business Manager-u, odnosno o besplatnoj platformi koja je neophodna za napredno vođenje Facebook kampanja i gdje imamo mogućnost upravljanja Facebook stranicom/stranicama i računima za oglašavanje. Sada je vrijeme da saznate kako postići maksimalnu učinkovitost Facebook oglasa koristeći pritom 3 glavna načina za digitalno oglašavanje, a to su CPM (CPM (cost per mile) , CPC (cost per click) i CPA (cost per action).

CPM, CPC i CPA targetiraju publiku s obzirom na njihovo ponašanje i preferencije u vezi Facebook oglasa. Koliko plaćamo za svaku od ovih vrsta oglasa? Kakav je utjecaj na našu strategiju? Izbor jedne od tih reklamnih kampanja ovisi o prethodno utvrđenim ciljevima.

CPM (cost per mile/ trošak po tisuću)

Na ovaj način oglašivač plaća za svakih 1.000 pojavljivanja, odnosno svakih 1.000 puta kada je oglas pregledan. Cilj je prikazati oglas što je više moguće neovisno o tome žele li ga korisnici kliknuti ili ne. CPM je najbolji za širenje svijesti o brandu gdje će zahvaljujući procesu viralnosti što više ljudi saznati za vas.

CPC (cost per click/trošak po kliku)

Nesumnjivo je da je CPC ili cijena po kliku najpopularnija metoda internetskog oglašavanja među korisnicima. Upotreba je također vrlo jednostavna jer plaćate po kliku koji vaš oglas prima.  Ako nema klika onda ništa ni ne plaćate. Koji je cilj? Za razliku od CPM-a, glavni cilj CPC-a nije dosegnuti što veći broj ljudi već navesti vašu publiku da klikne na oglas, odnosno, želimo ostvariti više prometa. Facebook će vam na ovaj način pokušati pribaviti što više klikova u okviru vašeg proračuna ako odaberete ovu opciju.

CPA (cost per action/ trošak po radnji/kupnji)

CPA je cijena koju plaćate za svaku radnju koju korisnik izvrši na vašoj web stranici zbog vašeg Facebook oglasa i ovoj situaciji oglašivač plaća prodaju ili unajmljenu uslugu. Radnja bi u ovom slučaju mogla biti kupnja, prijava na bilten, preuzimanje aplikacije ili jedna od nekoliko drugih konverzija. Unaprijed odaberite željenu radnju, a zatim pratite interakcije korisnika s vašim oglasom koji dovode do te radnje. Facebook će tada optimizirati vaše oglase, tako da u okviru postavljenog budžeta oglasa ostvarite što više radnji.

Preporučili bi vam da isprobate neke od njih i da otkrijete koji je za vašu tvrtku najisplativiji i najpovoljniji, no u obzir trebate uzeti segmentaciju tržišta, ciljanu publiku, misiju, viziju i vrijednosti tvrtke, stil komuniciranja, komunikacijske apele,  poslovni model tvrtke i na kraju proračun. Ako vam se ipak to sve čini previše komplicirano i želite prepustiti taj posao nekome tko ima iskustva u tom poslu već dugi niz godina – tu smo za vas! Bilo da trebate pomoć oko digitalnog marketinga ili samo savjet, slobodno nam se obratite s povjerenjem!