Primarna svrha marketinga je generiranje potencijalnih kupaca s krajnjim ciljem ostvarivanja određene ekonomske koristi. Jednom kada generiramo potencijalne kupce, moramo ih njegovati kako bi te potencijalne kupce na kraju pretvoriti u kupce koji kupuju. Da bismo to uspjeli, koristimo marketinške strategije koje nazivamo Ulazni (Inbound) i Izlazni (Outbound) marketing, odnosno Push and Poll marketinške strategije. Razlika između Ulaznog i Izlaznog marketinga je u tome što je Ulazni marketing usmjeren na izgradnju odnosa s kupcem i primarno uzima u obzir njegove potrebe, dok je Izlazni marketing fokusiran na isporuku poruke što široj publici kako bi se povećala vidljivost tvrtke na tržištu ili instantno prenesla neka poruka ili vijest. Na taj način Ulazni (Inbound) marketing koristi Poll strategiju povlačenja, dok Izlazni (Outbound) koristi Push strategiju guranja. Ključno je da se tvrtke koriste snagama Ulaznih i Izlaznih marketinških strategija kako bi postigle željene ciljeve. Održavanje ravnoteže između Izlaznog i Ulaznog marketinga, odnoso između Poll i Push strategije je neophodno. Ključna je redovita interakcija s svim zainteresiranim javnostima, stvaranje sadržaja kroz multimedijalne forme, održavanje odnosa s kupcima, te besprijekorna podrška koja se odnosi i na potencijalne i na stvarne kupce.

Outbound ili izlazni marketing uglavnom je povezan s tradicionalnim marketinškim metodama i odnosi se na Push marketinške strategije, odnosno na strategije guranja. Primarni cilj ove marketinške metode je jačanje vidljivosti i stvaranje svijesnosti o tvrtki pa samim time cilja i široki spektar persona. Izuzetno pogodan za nove tvrtke na tržištu, kada je potrebno povećati promet prema web lokaciji, no služi i za jačanje marke i u strategijama podsjećanja.